środa, 12 września 2012

Mój mały biały przedpokój:)))



Witajcie!
 Taki mam przedpokoik, z komodą, dużą szafą (zresztą jedyną w całym mieszkaniu:)) i lustrem, które  w zasadzie pełni funkcję dekoracyjną, bo w poziomym niezbyt dobrze się przegląda hehe.




Ten koszyczek wiklinowy został przeze mnie pobielony rozwodnioną farbą akrylową, taki bardziej mi tu pasował. A dzban i misę wylicytowałam nie sprawdzając rozmiarów i kiedy przyszła przesyłka bardzo zdziwiłam się, że to takie maleństwo:). Talerzyk ozdobiony decoupage, ale nie przeze mnie. Ja dopiero próbowałam swoich sił (znęcałam się nad chlebakiem, pewnie w końcu się odważę go pokazać:).




I mam kilka takich chodniczków w całym mieszkaniu, które wprowadzają taki sielski klimat.




Miłego wieczoru!

p.s. nie wiem dlaczego zdjęcia pokazują się w takim małym formacie. Nie umiem nic z tym zrobić....

Do następnego! 

9 komentarzy:

  1. Piękne coś na parasole!!! Śliczny przedpokoik! Jak podświetlisz zdjęcie już dodane na posta, wtedy możesz wybrać format i podpis itp... Powodzenia!
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ...delikatny jestem pod wrażeniem.....pozwolę sobie zamieszkać dłużej u Ciebie.....buzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że koleżanka już pomogła ze zwiększaniem formatu zdjęć:))
    Bardzo ładny przedpokój! Zdjęcie ślubne takie stylowe z klimatem:)
    pozdrowionka
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny przedpokój!!!! jasny, przestronny i przytulny! piękne dekoracje dzbanek i świecznik na podłodze- mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny przedpokój, tak tu jaśniutko i przyjemnie, bardzo podobają mi się te wszystkie dodatki i super się wkomponowało to zdjęcie w tej ślicznej ramce:)) a zdjęcia się powiększają też przy oglądaniu, wystarczy sobie kliknąć na jedno i otwierają się powiększone i gotowe do oglądania:)))
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcie w ramce! I fajnie, że pobieliłaś koszyk. Wszystko do siebie pasuje... A lustro... no cóż, kto jak nie my, kobiety, wie o tym najlepiej, że nie wszystko musi być funkcjonalne... oby było ładne!!!!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa. To super motywujące. Wszystkie miałyście racje, blog wciąga!

      Usuń
  7. Piekny przedpokoik :D mnie sie bardzo podoba gdybym miała bardziej ustawny mój osobisty przedpokój... ach co ja bym tam mogła wymyśleć ale niestety jest jaki jest i możliwości są okrojone :/ Ale twoj uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno wykończyłem mieszkanie, które kupiłem od dewelopera z oferty mieszkania krakow na sprzedaz w Krakowie. Zrobiłem to dość podobnie, stawiając na biel, łamaną biel i akcenty beżowe. Brakuje mi u siebie jedynie jakichś niewielkich dodatków, ale widzę, że u Ciebie inspiracji znajdę naprawdę dużo.

    OdpowiedzUsuń