czwartek, 13 września 2012

Wyczekana komódka:)



Witajcie! Strasznie zabiegany miałam dzień. Rano córcia przyjęła pierwszą dawkę szczepionki na odrę, różyczkę i świnkę. Była dość dzielna :) jak na trzynastomiesięcznego malucha:). To raczej mi było ciężko ją przytrzymywać, kiedy płakała i kiedy pielęgniarka "atakowała" strzykawką... Pewnie wiecie o czym mówię?!
Zebranie w szkole syna trwało trzy godziny, ufff. Ale w końcu po tygodniu oczekiwania pojawił się kurier z moją maleńką komódką (na większą już nie ma miejsca, hehe). Spieszę się, aby ją Wam przedstawić. Na jakiś czas  zostawię ją w oryginalnym kolorze, ale kto wie, czy nie przyjdzie mi ochota na zmianę..a jak wiadomo, ta się nie pyta, tylko przychodzi.....





Lustro kupiłam jakiś czas temu w komisie. Ma taką pociemniałą taflę, ale nie chce jej wymieniać. Wydaje mi się, że takie lustro ma duszę...








***
Taką grafikę udało mi się dziś nanieść (moja pierwsza próba) metodą transferową (przy pomocy nitro) na tę starą skrzynię, którą już wcześniej pokazywałam i dawałam znać, że właśnie zmieniam jej kolorek na biały, oczywiście.  Jutro postaram się nią pochwalić. "Pierwsze koty za płoty":)
Grafikę znalazłam na The Graphic Fairy.




             Cieszę się, że mnie odwiedzacie. Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i każdy zostawiony  komentarz. Dziękuję również za pomoc w sprawach technicznych!  Pisanie bloga jest super wciągające!


  Miłego wieczoru:)

6 komentarzy:

  1. Piękna powzdycham sobie do niej troszkę ;) uwielbiam meble z dusza ;) a ta jest (powtarzam się) PIĘKNA ;) oj znamy znamy my mamy pierwsze szczepionki za sobą ;) następne za 2 miesiące ;P
    BUZIA

    OdpowiedzUsuń
  2. komoda prześliczna! masz rację zostaw ją tak jak jest teraz, gdy się znudzi będziesz mogła ją przemalować, ale taka jak jest teraz idealna. w końcu nie wszystko musi być białe?
    szczepienia- mam je za sobą i dobrze, ale współczuję - nic przyjemnego. pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no, komódka jak marzenie ;) Nic dziwnego, że się nie mogłaś jej doczekać, śliczny mebelek i na długo Ci posłuży, bo nigdy nie wychodzi z mody!!!
    Szczepienia, nic przyjemnego ale czego się nie robi dla dobra dzieci, my mamy musimy być dzielne ;)
    Pozdrawiam cieplutko i do skrobnięcia
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro piękne stylowe CUDO!!! Komoda powalająca!
    Miłej zabawy z transferem trzymam kciuki:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Komódka piękna! Lustro bardzo pasuje w tym miejscu. Masz rację- czuć duszę przeszłości. Z transferkiem różnie na początku bywa- dojdziesz do wprawy :).
    Czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń