środa, 8 maja 2013

Półka na talerze



Witajcie!

Zawsze mi się marzyła... taka półka na talerze... i chociaż nie mam na nią miejsca w kuchni, postanowiłam gdzieś takową upchnąć:)


Sesja balkonowa, gdyś półka jeszcze nie zawisła w miejscu docelowym.




Nie mam zdjęć półki przed zmianą, ale pewnie widziałyście takie - była ciemna, polakierowana i jak dla mnie po prostu brzydka.

Przy zdarciu warstwy lakieru nieoceniony okazał się mój M. A potem to już sama przyjemność - woskowanie, koroneczka i dekorek wygrany u Madelinki.




























Dobrej nocki!

35 komentarzy:

  1. Piękna metamorfoza,a talerze -kocham ten motyw:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w tych talerzach zakochałam, pewnie nazbieram więcej:)

      buziaki

      Usuń
  2. Śliczna półeczka-swietna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Patka, dziękuję, buziaki dla rodzinki całej!

      Usuń
  4. bardzo ladna półka...moja tez czeka na metamorfoze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pokaż koniecznie swoją:)
      buziaki

      Usuń
  5. Półeczka wygląda ślicznie no i te talerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manitko, miło mi to słyszeć!
      buzi

      Usuń
  6. Oj, mi się też coś takiego marzy, niestety ten brak miejsca i u mnie jest problemem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też juz miejsca brak, muszę pozbywać się niektórych rzeczy, żeby mieć inne:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. półeczka pewnie, że piękna, ale te talerze! cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam te talerze:)))
      buziak dla Ciebie i Benia!

      Usuń
  8. kochana widze ze mamy półki z tej samej "serii";) Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, prawie taka sama:))) Pokaż koniecznie jak ją przerobisz:)
      buziaki

      Usuń
    2. http://uwielbiamczarowac.blogspot.com/2013/04/jest.html

      Ja tylko ją pomalowałam i poukładałam pastele;) Ale od razu inaczej;)

      Usuń
  9. Śliczna półeczka:) U mnie talerze, zresztą też angielskie stoją na takiej samej wystawce w kredensie:) Lubie je pokazywać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko wyszło. Talerze podziwiałam już wczasie wizyty :-). Bardzo są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za to teraz jest cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. taką półkę to i ja bym z chęcią przygarnęła :)) cudna!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak mi sie marzy taka polka.. Piekna jest:) Talerze rowniez, z reszta jak juz niejendokrotnie pisalam, u Ciebie wszystko jest ladne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna poleczka,rozbudzilas moja wyobraznie,jak ktos nie ma takich pieknych talerzy moze na nia ramki ze zdjeciami poukladac i tez bedzie pieknie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Półeczka swietna!! I talerze masz piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i solidna półeczka. Odpowiednia oprawa dla Twoich pięknych talerzy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie u Ciebie!!! Lubię takie blogi:))) W wolnej chwili zapraszam do siebie:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie skarby, którym ktoś nadał nowe życie. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też mi się marzy taka półeczka na talerze, miejsce w kuchni mam, tylko półki brak;)
    Szukam jeszcze tej wymarzonej.
    Twoja wygląda uroczo;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, masz kolejne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. I półkę i talerze chętnie bym przygarnęła ,,

    OdpowiedzUsuń
  22. super ale przy moim kocie...:d

    OdpowiedzUsuń