środa, 1 maja 2013

Szyjątka Dorotki



Witajcie!

Zaglądam dziś na chwilkę (nie, nie majówka mnie odciąga hihi, niestety  pracuję..., ale zwykle obowiązki mnie gonią...) i chciałabym pokazać cudeńka od  Dorotki.

Zajrzyjcie koniecznie, bo Dorotka śliczności szyje!!!!


Pamiętacie zorganizowaną przeze mnie wyprzedaż "garażową"?
Szyjątka trafiły do mnie w drodze wymianki:)

Dostałam śliczne serduszka, woreczek, domek z ptaszkami (zawisł w Basinym kąciku)......



























......i cudną sukienkę na miotłę (tak bardzo chciałam ją mieć, że zamówiłam specjalnie miotełkę na allegro).




Miotełka jest teraz ozdobą kuchni:)

















Życzę Wam wspaniałej majówki!!!

Aniutka

24 komentarze:

  1. Cudne szyjątka ;)A sukienusię na miotłę - widzę pierwszy raz, fantastycznie to wygląda kochana!!! Przykro mi, że pracujesz w majówkę ;( Odpoczniesz sobie po!!!
    Buziaki i uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końcówkę maja mam trochę luźniejszą, więc czekam bardzo:))
      buziaki

      Usuń
  2. Śliczne te wszystkie szyjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lubię takie rzeczy bardzo

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś i pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  4. Fajny domek z ptaszkiem, a miotła wygląda super:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek super pasuje do pokoju moich dzieci:)
      buziaki przesyłam!

      Usuń
  5. Piękne ozdoby, ja lubię takie szyjątka:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi ta "ubrana" miotła wymiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu świetna wymianka!
    Ta miotełka ekstra!
    Ja też mam taką, chyba uszyję jej takie ubranko:DDD
    BUZIAK:DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe szyjatka;) z wyprzedaży garażowej wyszła cudna wymianka;))
    No miotła jest genialna;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiecka na miotłę jest wspaniała. Tylko jest jeden kłopot- gdzie to wszystko stawiać? Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy! Piękne ozdoby. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Udała CI się ta wyprzedaż garażowa...fajny pomysł, same śliczności...sukienka na miotełka rewelacja:)
    PS a szyjątka Dorotki wyglądają mi dość znajomo...Dorotka pytała mnie czy może sobie uszyć taką zawieszkę i widać że czasu nie marnowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, Kochana:))). Wiedziałam, że gdzieś już ten domek widziałam i wtedy wpadł mi w oko:)))
      buziaki

      Usuń
  12. kiedyś się wyrzucało takie miotły, a teraz kupuje :))
    fajne ubranko jej wybrałas :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie wymianki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie szyjątka są urocze, ale ta miotła w ubranku - ZAZDROSZCZĘ!
    T.

    OdpowiedzUsuń
  15. co za ślicnzości:) ps zapraszam na moje anielskie candy:) no i witam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że znajduje tak wspaniale inspirujące osoby:)

      Usuń