poniedziałek, 30 grudnia 2013

Anielskie skrzydła



Słoneczko rozpieszcza nas pod koniec roku! Dziś kilka ujęć inspirowanych skrzydłami z ptasich piór hihi. Taka oto delikatna ozdoba zawisła u mnie na lustrze...

Pokój nam się rozjaśnił....








... i anielskie skrzydła u mojego nowego aniołka, który posłużył mi jako dopełnienie małej dekoracji na kredensie...








Również na kredensie - nowy nabytek z targu staroci - angielska sosjerka. Uwielbiam ten motyw, mam już kilka takich talerzy... marzę o filiżankach i dzbanuszku:)




A w sosjerce - cudna świąteczna karteczka, którą dostałam od Go si z Szału Nie Ma.

Dziękuję Gosiu, sprawiłaś mi wielką radość!




Samych radości w nadchodzącym 2014 roku!!!

 Aniuta



26 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń i samych radości.
    Pięknie u Ciebie , jasno i świeżo , buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych wspaniałości w Nowym Roku!!!

      Usuń
  2. WOW! Ten Twój pokój jest nie ziemski! CHoć go znam napatrzeć się nie mogę. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, serdeczności i dużo radości w nadchodzącym 2014 Roku!!!
      buziaki i do szybkiego zobaczenia:)

      Usuń
  3. Cudne te skrzydełka:)
    Kochanie Wszystkiego co najlepsze w tym nowym nadchodzącym roku!
    Wielkie Buziaki Kami
    Ps sorki, że się nie odzywam, ale nadrobię obiecuję...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tak pięknie i cudownie, że chciałabym tylko wejść do Twojego domu, żeby pooglądać te cudeńka!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie przepięknie urządzone mieszkanie - zazdroszczę :)
    Zapraszam do mnie: http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mieszkanko:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie, jak w niebie, i to nie tylko ze względu na skrzydełka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufff, witaj. Udało mi się z ogromną przyjemnością i za to bardzo Ci dziękuję odbyć cudowną wycieczkę po miejscu z duszą jakim jest Wasze mieszkanie. Mieszkanie to złe określenie, u Was jest dom, ale taki szlachecki. Uwielbiam takie klimaty i uwielbiam takich zbieraczy - kolekcjonerów - miłośników starych przedmiotów jak Ty. Wczoraj przeglądając blogi natrafiłam chyba u Joasi na Twoj blog i jakież było moje zdziwienie - młoda, piękna kobieta, pomyślałam, że będziesz prezentować nowoczesne wnętrza bez duszy.....ale nie oceniam książki po okładce zaczęłam czytać, tradycyjnie jak każdy blog...od początku. To dało mi możliwość nacieszenia się każdym przedmiotem, podziwiania Twojego talentu i odwagi. Przepraszam, ale Ty masz jakiś motorek w tyłku żeby to wszystko ogarniać. I tempo zmian zawrotne. Ty jesteś chodzącą energią. Podziwiam. A ta Twoja córunia - matko jaka ona jest śliczna i taką ma nietypową urodę. Było po drodze takie jedno zdjęcie ( oczywiście to jak wcina serek nie do pobicia) na które można patrzeć godzinami, taki aniołeczek cudny. Boże jak się cieszę że mogłam Cię poznać. Masz jakiś dar bo to wasze gniazdko mieści naprawdę dużo rzeczy i nie sprawia wrażenia muzeum. Tylko jak Wy się pomieścicie z jeszcze jednym bobaskiem - pewnie znowu wpadniesz na jakiś super pomysł. Fajnie, ja też mam 2 dzieci i syna w 6 klasie jak Ty, córcia jest w 4 klasie. Dużo nas łączy, ja jestem ze wsi i też zbieram stare rzeczy, ale budowaliśmy dom więc fundusze były mocno ograniczone i nie było kasy na przyjemności. Ale teraz, powolutku nadrabiam i jak tylko będzie u Ciebie wyprzedaż to ja pierwsza w kolejce. Mój mąż też się przyzwyczaja do tych moich ozdóbek i cieszę się, że nie tylko ja się nie mogę powstrzymać przed kolejnymi zakupami. Dobra, kończę bo już zaczynam galopować. Mam nadzieję, że postów będzie dużo, że ta mała istotka w brzuszku i ta Basiunia prześliczna dadzą ci trochę oddechu żebyś mogła coś nam pisać i pokazać. Jesteś super kobieta. Pozdrawiam serdecznie. Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to dopiero dostałam zastrzyk energii, po takim wspaniałym komentarzu!!! Aż chce się pisać:). Ja faktycznie ciągle coś zmieniam, w następnej odsłonie muszę pokazać drugą stronę pokoju, bo nie ma już antresoli, a kanapa zmieniła pokrycie na białe, no i nowe poduchy:). a to wszystko nie na długo, bo już jedzie do nas łoże francuskie i kanapa będzie musiała wyjechać...

      Ja marzę o domku na wsi, cieszę się, że Tobie udało się zrealizować taki projekt:). A w jakiej części Polski mieszkasz? zapraszam, zaglądaj do mnie jak najczęściej! A jeśli masz po drodze zapraszam "na żywo":))).

      Szczęśliwego Nowego Roku dla całej Waszej Rodzinki!!! p.s. szóstoklasista to już prawdziwe wyzwanie, znam to z autopsji:))))

      Usuń
  9. Kochana, uroczo... Moje klimaty, tak jak lubię:) Aniołek piękny;) Uwielbiam tu zaglądać:) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jest po porstu klimat nie z tej ziemii! No zwyczajnie takich mieszkań się nie spotyka, to niesamowite, jak wszystko wspaniale dopasowałaś, wyszukałaś, dopieściłaś...
    W Nowym Roku życzę Ci samych cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniutko Wszystkiego naj naj w nowym roku dla ciebie pana kulinarnego i Basienki oraz Kamyka ,.......tulam ciebie i głaszczę brzusio buziok

    ps. wiesz ze uwielbiam wasz dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylowo :) wszystko ze sobą współgra. Również życzę Ci Aniutko radości w Nowym Roku.
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałych aranżacji ,pomysłów i miłości, miłości i serca co widzi czego inni nie dostrzega nigdy ,życzę Ci Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i klimatycznie u Ciebie:)*))
    Dalszego rozwoju, wielu pomysłów, wszystkiego naj... w Nowym Roku!!!!
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego ,,,
    Szczęśliwego Nowego Roku ,
    Gratuluje , życz spokojnego oczekiwania na dzieciątko ,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu!
    Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku, radosnego oczekiwania i tylko radosnych chwil. Ten rok na pewno będzie dla Was piękny!!!
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne migawki:) Szczęśliwego Nowego Roku! I gratulacje:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. :) Skrzydła dodają magii :)))
    Wszystkiego co naj w Nowym Roku, a co najważniejsze, żeby sprawnie Was przybyło ;P)))) Żeby Wam zdrówko dopisywało i łzy wyłącznie wzruszenia i szczęścia płynęły:))) Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle razy Cię odwiedzałam,a nieustannie mnie czymś zaskoczysz i zachwycisz,pięknie i spójnie,we wszystkim szczerość ,uwielbiam do Ciebie wpadać:)Roku pełnego kolejnych twórczych działań i radosnych dni Ci życzę Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby w nowym roku anioły spełniły wszystkie Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz mnóstwo skarbów w salonie :) Pięknie

    Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń