sobota, 18 stycznia 2014

Lustereczko...





...to moja ostatnia praca (metamorfoza regaliku jeszcze w trakcie).

Zawsze chciałam mieć takie lusterko na toaletkę z szufladką. Oczywiście od początku zakładałam, że przerobię je sobie po swojemu.




Tak wyglądało lusterko przed przeróbką.. dotarło do mnie w częściach. Cud, że tafla lustra, która się odłączyła, nie potłukła się...




Jak zwykle po oczyszczeniu z lakieru, pomalowałam krawędzie brązem pod przecierkę, potem całość na biało, przetarłam i pierwszy raz poszalałam z woskiem...ale jestem zadowolona, bo dał efekt super postarzenia:).




Na zdjęciach również ostatnio "wynaleziony" miętowy komplet toaletkowy.
















Transfer napisu nie wyszedł idealnie, ale do całości pasuje:)




Na gałeczkę nakleiłam grafikę tarczy zegarowej...








Miłego wieczoru!

Aniuta


37 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba- zadbałaś o szczegóły - gałeczka - super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, starałam się, żeby fajnie wyszło:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Aniu wyszło świetnie, ta gałka z tarczą zegara wygląda idealnie. Widzę nowy zakup;) manekin materiałowy hihi bomba, ja swój wywiozłam na wieś, bo ciężko z miejscem w domu.... trudno muszę przeboleć...:(
    buziaki i miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, Kochana, no nie mogła się oprzeć, a taki płócienny mi się marzył:)))
      buziaki ślę!!!

      Usuń
  3. Super wyszło , zdolne łapki masz , super przecierki , co ja pisze , całość piękna ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że dobrze wyszło!
      pozdrawiam Violu cieplutko!

      Usuń
  4. Lustereczko powiedz mi w sekrecie :)))
    Bardzo stylowe :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniutko wózek jest cudowny zakochałam się ;)

    A lustro zresztą wszystko wygląda cudnie ;)

    buziol dla ciebie i brzusia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patka, buziaki dla Ciebie i rodzinki! A brzusio cały czas daje znać o sobie:)))

      Usuń
  6. Rewelacyjnie Ci to wyszło :), a komplet jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też Ci się podoba:))
      buziak!

      Usuń
  7. Wyszło świetnie:) Ta gałeczka podoba mi się najbardziej:)
    A uszu masz pełne prawo mi natrzeć, ale tygodnia zabrakło, żeby dotrzeć na pocztę (tu wielki rumieniec zawstydzenia:( Nie wiem, jak to się dzieje, że z zaplanowanych rzeczy, zwłąszcza jeśli są do zrobienia poza domem, ostatnio nie wychodzi mi nic... Ale wynagrodzę Ci to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie martw się, poczekam:))). Najważniejsze, żeby rameczki doszły i znowu będę miała co robić:)))
      buziaki!!!!

      Usuń
  8. BAAArdzo fajny efekt uzyskałaś.Tylko chwalić.miłej niedzieli-aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt idealny nie widać ze przemalowywany wspaniały zestaw turkusowy skad go wzielas; )?

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletka pięknie postarzona, idealnie pasuje do reszty, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusterko piękne, podziwiam, co z nim zrobiłaś, ale TEN WÓZEK Z LALKĄ W ŚRODKU- przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna metamorfoza. wosk czyni cuda.Transerki jak dla mnie bardzo udane. To ,że niewyraźne to wielki ich atut

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło.........powiem ci coś w tajemnicy.....od lata dużo mniejsze lustereczko ze schowkiem czeka u mnie na przeróbkę.........i wstyd mi się zrobiło,że Tobie się chce ,a mnie nie:( dobrze , że moja Patka tego nie widzi ,bo dopiero zaczęła by jęczeć:)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne lustro ;) ale zdolniacha z Ciebie, podoba mi się też to małe lusterko i szczotka do włosów;)
    A wózek dla lalek, czy dla prawdziwego dzidziusia? Robiłby furorę na spacerach ;)

    Pozdrawiam
    Asik

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecieri nie są tak trudne, jak niektórzy uważają, Twoje są doskonałe:)
    Mebelek wyszedł naprawdę super:)
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  16. u ciebie zawsze przenoszę się jakby w inny wymiar...
    takie lusterko to chyba marzenie dziewczynki, która w każdej z nas drzemie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz niesamowitego nosa do metamorfoz.Nie kupiłabym chyba lustereczka w tym stanie.Ale Tobie wszystko się udaje! Wszystko wyszło nastrojowo i bajecznie.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miętowy komplet jest cudowny. A Twoja metamorfoza jest genialna. Pięknie i ślicznie:) Ahhh, zawsze jak tu do Ciebie kochana zaglądam to wydaje mi się jakbym na chwilę była w bajce:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Toaletka jest zachwycająca i dopracowana w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uzyskałaś super efekt, metamorfoza jest prześwietna!!! całe szczęście, że lustro się potłukło, 7 lat nieszczęścia to nie przelewki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu przecudnie postarzyłaś tą toaletkę. Muszę się zapisać na szkolenie. Gałka z tarczą zegarową jest rewelacyjnym pomysłem. Jak zobaczyłam miętowy komplet to mało z krzesła nie spadłam to jest przepiękne!!! Masz super oko do takich znalezisk. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszukałaś same rarytasy - świetne zestawienie , a miętowy kolor akcesoriów super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny efekt - uwielbiam takie metamorfozy i te przecierki, a gałeczka marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie przerobilas to lusterko:) Galeczka z tarcza zegara jest sliczna:) Pistacjowy komplet cudo, widze tez nowego manekina... Szczesciara:) Gdzie Ty to wszystko miescisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj,oj oj same rarytaski tutaj widzę ,wszystko co lubię najbardziej :)
    Lusterko pięknie się teraz prezentuje,muszę pomyśleć o wosku, widzę ,że warto.
    Aniutko pozdrawiam i buziaki zasyłam dla córci i bąbelka w brzuszku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle, kolejna bardzo udana metamorfoza. Bardzo spodobała mi się gałeczka z motywem zegara.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką przyjemnością obejrzałam całego bloga - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń