niedziela, 9 marca 2014

Łóżko w roli głównej



Witajcie!

Wygodne łóżko jest niewątpliwie pożądanym meblem w każdym domu, a jeśli do tego jeszcze cieszy nasze oczy, to można uznać, że zakup się udał. Oczywiście w tej chwili mówię za siebie, bo jestem naprawdę zadowolona z ostatniego zakupu:)




Łóżko nie jest przykryte jednolitą narzutą, tylko ubrane w kilka warstw, bo taką mam akurat fantazję:)















Z okazji narodzin Juliana dostaliśmy śliczną karteczkę z życzeniami od Umbrelli.

Serdecznie dziękujemy, Izuniu!







Jakiś czas temu zostałam też obdarowana przez  Madelinkę gipsowymi rameczkami, które mają mi posłużyć do ozdobienia szafki (pisałam o niej dość dawno i projekt jeszcze czeka). 

Do rameczek dołączona była śliczna szydełkowa łapka kuchenna, u mnie narazie służy za ozdobną serwetę:).

Ilonko, dziękuję bardzo serdecznie!


Zmykam teraz, bo Julek jest od piątku w domu:)

Aniuta


22 komentarze:

  1. Kochana, ależ się cieszę, że Julek już w domku:) Dużo zdrowia dla Ws wszystkich:)
    Łóżko jest obłędne- wspaniały, genialny, do pozazdroszczenia zakup- i achów i ochów jescze cała litania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, bardzo Ci dziękuję:). Ja się bardzo cieszę, że Juluś jest wreszcie z nami:). A łózko cudem się zmieściło...
      buziaki!

      Usuń
  2. Ojej ten maly kruszynek w domu juz?♥ Niech Ci rośnie zdrowo i duzo spi;) Lozko to jakas bajka nie widzialam jeszcze takiego pieknego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekaliśmy się wreszcie naszego syneczka:),
      ściskam mocno!

      Usuń
  3. W domku! Super, Aniu jak bardzo się cieszę!!!
    Łóżko piękne. To co na nim też. Tak pięknie wracasz do klasyki!
    Prezenty otrzymałaś cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dziękuję! Niedługo pokażę Julianka w czapeczce od Ciebie:)
      buziaki ślę!

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo, ze Juluś jest już z Wami!:-)
    A\ łóżko nie dość, ze śliczne to wydaje się jeszcze bardzo wygodne!!!:)
    Ściskam Cie Aniu i dużo słoneczka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne łóżko :)))
    mam nadzieję że Julian juz w domku ?:*

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z Wami,że Julek w domku! To musi być przeżycie,gdy cala rodzinka w domu.I jaki piękny weekend Wam się trafił!
    O łóżku już pisałam,ze zazdroszczę i zjawiskowo wpisuje się w Wasz klimacik.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj to moc buziolkow dla Julianka i jeszcze ze 100 ;) CMOK CMOK CMOK

    A łoże obłędnie cudowne ;)

    Ps. buzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. Łóżko wygląda bardzo ładnie i fotelik również. Wszystkiego dobrego i niech się synek dobrze chowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym nie miała łózka takiego, jakie mam, na pewno bym chciała dokładnie takie, jakie Ty masz:)
    I ten manekin...klimaciki w tym Twoim domu, oj klimaciki...
    Ten Twój miś jest cudowny, skad go masz, kochana?
    Duzo dobrego dla synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, misia mam z wymiany:),
      ściskam Cię mocno!

      Usuń
  10. Jakie cudo! Piękne! Już sobie wyobrażam, jak śpię w takim łóżku! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu , boskie masz łóżeczko ! Jak ja lubię Twoją fantazje :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. niby zupełnie nie mój styl, a jednak zzieleniałam z zazdrości. hihi. cudne łoże. i ubranko jego też.
    całuski dla juliana. cieszę się, że już jest razem z wami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łóżko przecudne :))))
    Fajnie,że Julek jest już w domku :
    Buziaki pa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniuś no masz łoże królowej! Buziaczki dla małego kruszynka od cioci Kamili:)
    bzi bzi bzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piekne to lozko! Cudne naprawde:) Wszystko zreszta takie klimatyczne u Ciebie:) Super, ze maluszek jest juz w domu;) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ja Ci zazdroszczę tego łoża:) oczywiście pozytywnie:) marzę o takim ale narazie nie mam aż tyle miejsca:(
    Teraz będziesz śnić jak Królowa:)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Łóżko jest po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite to łoże!!!!!!!!!! Królewskie!!!!

    OdpowiedzUsuń