sobota, 22 marca 2014

Poczułam wiosnę...



Witajcie wiosennie!

Od urodzenia Julka minął już miesiąc i 11 dni:). W domu synek jest od dwóch tygodni. Przez ten czas dałam radę w miarę zorganizować porządek dnia:), ogarnąć większość wizyt lekarskich (tych, co trzeba umówić, a jest ich sporo, jeśli chodzi o wcześniaczka) i okiełznać starsze dziecię na wspólnych spacerach.

Dziś nie będzie o moim mieszkaniu, choć obiecuję, że wkrótce nadrobię, bo wreszcie uporałam się z mini projektem szafkowym.

Dziś będzie o mnie...butach...i potrzebie bycia kobietą...

Znalazłam chwilę na refleksję, że owszem "matka - Polka" trójki dzieci, ale to nie powód, żeby nie zadbać o siebie i nie założyć od czasu do czasu przysłowiowych szpilek...

Chciałam się zatem pochwalić nie przysłowiowymi, a całkiem realnymi szpilkami, które przywędrowały do mnie ze strony 

Ja wybrałam sobie akurat szpilki (bo po krwisto czerwonej szmince, są one dla mnie symbolem kobiecości), ale na stronie można znaleźć ciuszki, torebki, biżu, zegarki i coś dla mężczyzny:).

Link do wybranego przeze mnie modelu - KLIK

...a tak wyglądają na stopach Kopciuszka hihi

(foto by my M)







 Nie wiem, czy Wam się podobają?! Ja jestem super zadowolona. Buciki są szalenie wygodne, skórzane i mają super kolor:)

P.s.  lubię zadbać też o siebie...

Aniuta


32 komentarze:

  1. fajne szpile
    ale jak Ty pięknie wyglądasz w życiu bym nie powiedziała że taka laska msc temu rodziła dzidzię :))))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięku, Martuś:). W ciąży miałam straszną alergię pokarmową i mało co mogłam jeść:)
      buzi dla Ciebie i Emi:)

      Usuń
  2. Mateńko jakie piękne. Dla mnie niestety tylko w kategorii dzieła sztuki.
    Od lat kręgosłup nie pozwala na takie ekstrawagancje.
    Niezaprzeczalnie jednak noga kobiety najpiękniej wygląda w szpilkach.

    PS. Trudno uwierzyć w tę trójkę dzieci "Matko Polko", wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak bardzo się z nich cieszę:). Naprawdę są wygodne jak na takie szpile, a ja w takich biegam na co dzień do pracy (oczywiście nie na plac zabaw),
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Buciki sa swietne a Ty wygladasz fantastycznie!!! zazdroszcze takiej formy tuz po ciazy, ja do dzis dnia nieoge dojsc do siebie, a to juz 16 lat, hi hi hi. swxy mama jestes:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Magduś za miłe słowa:), mam to szczęście, że po żadnej ciąży nie muszę właściwie nic robić... A Ty naprawdę masz już takiego nastolatka?
      buziaki:)

      Usuń
    2. No tak jakoś wyszło:-) ściskam mocno:-)

      Usuń
  4. Dopadła mnie ta sama refleksja-to nieprzyzwoite tak dobrze wyglądać po ciąży:)) Aniu,buciki super,kwintesencja kobiecości! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu! Dziękuję:), czekam na maila od Ciebie:)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz, a buciki - no cóż, marzenie i kolor i fason:)))
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), bardzo lubię Twój blog:),
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Ależ Ty wyglądasz matko Polko! Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki super! Fajnie, że zmęczenie , nazwijmy to pociążowe, choć nie wiem czy takie miałaś ? :-) przeszło w tak pełnowymiarową kobiecość!
    Pozdrawiam bardzo ciepło i życzę zdrówka dla Maluszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czy miałam takie zmęczenie, bo przez pierwszy miesiąc kursowałam do szpitala martwiąc się o małego i chyba adrenalina mnie trzymała...
      przesyłam uściski!

      Usuń
  8. Kochana wyglądasz REWELACYJNIE!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś piękną kobietą ;) nie do wiary że miesiąc temu urodziłaś dzidzie, a tym bardziej że masz już w sumie trójkę!
    Tylko brać przykład z takiej wartościowej osoby!

    Pozdrawiam Cię
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój najstarszy syn ma już 13 lat, aż sama nie mogę w to uwierzyć:)
      pozdrawiam i ściskam!

      Usuń
  10. Przede wszystkim- GRATULUJĘ dzidziusia!!!!
    nie powiem niczego nowego- też jak moje poprzedniczki jestem zdumiona,że tak PIEKNIE wyglądasz zaledwie w miesiac po porodzie!!!
    Szpilki super- na pewno w ciąży teskniłaś za szpilkami;-)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie!!! Dzieciaki Cię odmładzają. Podziwiam twoją energię, którą zarażasz. Buty są super modne i bardzo piękne. Widząc ich zdjęcie, aż westchnęłam z zachwytu! Myślę, że ten kolor szpilek przejdzie na stałe do mody bo wygląda na kobiecych stopach fantastycznie. Ja też szukam takich szpilek, ale wymyśliłam sobie matowe :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buciki:) Podziwiam wysokość szpilki, sama preferuję balerinki:) Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu wyglądasz prześlicznie! A buciki cudne!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja dobrze widzę? Ty w tych pięknych pudrowych szpileczkach ćwiczysz brzuszki? jesteś niesamowita!!! pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  15. No no świetne i ten kolor boski ,pięknie wyglądasz,buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty super ale ja daleko bym w nich nie zaszła .Jesteś śliczną i zdolną kobietą.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie!!! Ja też jestem za tym by zachować własną przestrzeń!!!! Buty wow - wysokie, ale bardzo kobiece i eleganckie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty. podziwiam jak szybko wróciłaś do formy. wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń