czwartek, 3 kwietnia 2014

Miało być praktycznie i ładnie...





Witajcie!

Wreszcie udało mi się zajrzeć tutaj... Dopadło nas jakieś choróbsko i trzyma:). Myślę, że to wina zmiennej pogody...Od jakiegoś czasu już (właściwie to od ciepłego lutego) biegam w lekkiej, pikowanej kurteczce, no i może się doigrałam:)

Zmieniając temat - zmieniłam serwis obiadowy, z kwadratowego na okrągły, bo ten pierwszy był dość niepraktyczny przy wkładaniu do zmywarki, zwłaszcza miseczki...

Z okrągłego nabytku jestem bardzo zadowolona, bo ma taki delikatny kształt, o który mi chodziło...w stylu którego szukałam.

Pewnie można rozpoznać, że to serwis ARV z Ikea (jedyny w takim stylu w miarę przystępnej cenie). 

Świątecznych akcentów jeszcze u mnie nie ma, muszę nadrobić:)















No to zasypałam Was zdjęciami:)
(foto by my M)


Trzymajcie się ciepło i nie chorujcie:)

Aniuta


34 komentarze:

  1. Uwielbiam ten Twój romantyczny styl Aniutka!
    Kuruj się, nie choruj ;))

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu!!! Kuruję się i resztę rodziny:)
      buziaki!

      Usuń
  2. Pięknie , klimatycznie :)
    Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! tak, tego wirusa już dość:)

      Usuń
  3. Bardzo lubie te falowane brzegi talerzykow, do Twojego wnetrza wprost stworzone:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czuję, że u mnie pasują:)
      buziaczki ślę!

      Usuń
  4. Super zdjęcia !!! - dzbanek praktyczny, duży, pięknie wyeksponowany - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój M pstrykał:)
      ściskam:)

      Usuń
  5. Bardzo ładny serwis, mój jest taki zwykły. Może kiedyś uda mi się też taki ładny nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dość długo czekałam, żeby go zmienić:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Duzo zdrowka zycze. Kuruj sie :) Sliczny ten komplet, sama sie do niego przymierzam od jakiegos czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:), ja też trochę czasu koło niego krążyłam:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Życzę zdrówka, bo sama jestem chora. W ubiegłą sobotę słonko przygrzało i wyletniłam się, jak mawiała moja babcia. A teraz zdycham.
    Nowy serwis bardzo ładny. I dzbanek tez mi się podoba. Mam stareńki dzbanek z Karoliny, po mojej mamie, jest podobnego kształtu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ten dzbanek to też "Karolina":)
      pozdrawiam cieplutko i dla Ciebie też dużo zdrówka:)

      Usuń
  8. śliczny serwis ja własnie sie rozglądam za serwisem ale zdecydować się nie umiem :-)))

    buźki
    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś. Tak, wybór jest ogromny:), można dostać zawrotu głowy:)

      Usuń
  9. Kupiłam talerze duże i miseczki ale w szarości, są śliczne tylko chyba bardzo delikatne, jedna miseczka się już obiła. Ale w planach jeszcze cały zestaw biały, tak aby mieszać kolory. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zastanawiałam się nad szarymi miseczkami:)) i może jeszcze dokupię:)
      ściskam!

      Usuń
  10. Śliczny ten serwis sama bym taki chciała,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu!
      buziaki ślę:)

      Usuń
  11. Jak zwykle śliczności zdrówka Wam życzę.
    Honori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć:)))
      pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Cudowny zestaw obiadowy, aż napatrzeć się na niego nie mogę tak mnie zauroczył.
    Bardzo rojalistyczny :))
    Miłego dnia życze, pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu!
      Ja też gorąco pozdrawiam i ściskam:)

      Usuń
  13. Przede wszystkim zdrówka życzę !
    Mnie udało się kupić ładny w Next , w podobnym stylu jak Twój ,
    a ten dzbanek też z Ikea ( Fajnie wygląda ten charmsik na nim ) , kopiłabym sobie do mojej kolekcji białych dzbanków .
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dzbanek jest po babci, z "Karoliny":). A ja żałuję, że nie mamy niektórych sklepów (jak np. Next) w Polsce:(

      buziaki!

      Usuń
  14. Romantycznie, stylowo i kobieco:-)
    Kochana zdrówka Ci życzę i udanego weekendu. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, dla Ciebie też super weekendu!

      Usuń
  15. Piękny ten zestaw!!!! Dużo zdrówka i sił Aniutka, niech te wirusy juz i Wam dadzą spokój!!!! Gorące pozdrowienia przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a beautiful blog you have Aniuta! I think your new dinnerware is so lovely. I love how you have photographed it here. So very pretty!
    It is so nice to meet you :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdróweczka życzę i ślę a zestawik super może i ja taki sobię sprawie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U ciebie jak zwykle ślicznie , jest czym oko pocieszyć ,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście nowy serwis bardzo pasuje do Twojego domku.A na swięta jak znalazł! Życzę zdrówka,ja jestem tylko zachrypnięta .Chroń Maluszka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ceramika bardzo ładna! Świetny patent z tym medalionem na czajniczku :-)

    OdpowiedzUsuń