czwartek, 26 czerwca 2014

Fartuszek i skrzydełka





Witajcie!

Pamiętacie anielskie  skrzydełka, które pokazywałam TU?
Znudziła mi się ekspozycja na lustrze:)

Skrzydła powędrowały więc na manekina...
Zyskał on również fartuszek z SH i taka to teraz szykowna postać:)





Znudziła mi się (po prostu dawno nie zmieniałam nic w mieszkaniu:) również lampka z aniołkiem (której używamy wieczorem, kiedy wyciszamy dzieci:).
Jej miejsce zajęła lampka (a właściwie podstawa + klosz, bo oba elementy sprzedawane oddzielnie) z IKEA.
Wydała mi się delikatna i kobieca:)


Aniuta


13 komentarzy:

  1. ale bajerancko teraz wyglada manekin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, bardzo szykowna!!!perly, koronkowe rekawiczki I inne swiecidelka...prawdziwa dama:-) wiadomo, zmiany od czasu do czasu dla zdrowia psychicznego sa bardzo wskazane, szczegolniecte zmiany na dobre:-) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, zgadzam się z Tobą:). Ja muszę coś zmienić od czasu do czasu:)
      buziaki!

      Usuń
  3. Piękna aranżacja- szyk i elegancja w najlepszym wydaniu:)
    A niemal identyczny fartuszek kupiłam w poniedziałek dla Kornelki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja Basia też ma fartuszek małej kuchareczki, ale trochę inny:)
      Ściskam Was mocno:)

      Usuń
  4. Dostojnie się teraz prezentuje:) i tak trochę zalotnie w tym fartuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ten manekin... :) Fartuszek cudaśny! :)
    Twoje pomysły są niesamowite kochana :)
    buziaki slę

    OdpowiedzUsuń
  6. No i też fajnie wygląda;)Fartuszek piękniutki;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Manekin wygląda anielsko. Jako lalkozbieraczka najbardziej zazdroszczę santosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to oczywiście figurka stylizowana na santoskę, ale i tak bardzo się z niej cieszę,

      ściskam mocno!

      Usuń
  8. Szykowna w pełnym znaczeniu tego słowa:)
    POzdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  9. ten klosz jest piękny, że też go wcześniej nie znalazłam w Ikea:(

    OdpowiedzUsuń