niedziela, 15 czerwca 2014

Uchylam drzwi do "nowej" kuchni w chatce



Witajcie!
Od ostatniego posta z chatkowego "placu boju" minęło trochę czasu... Ponieważ chatkę odwiedzamy tylko w weekendy, prace wydają posuwać się powoli... ale wierzcie mi, że w zasadzie każdy weekend jest dla nas naprawdę intensywny:)


Dlatego nie będę się rozpisywać, tylko pokażę...pobielone deseczki na ścianie, nową tapetę (z zasobów znalezionych w chatce), nowy staruteńki kredens (tylko go wymyłam i wykleiłam w środku tapetą - jest tak prawdziwie uroczy, że zostawiam go w obecnym stanie. 
P.s. wyszukany na allegro.pl, a sprzedawcę ubłagałam o dowóz).

Dla uważnych - podłoga też zmieniła kolor...





















Wersja 
PRZED
poniżej





Taki sam koszyk prezentowała u siebie Agnieszka z Niebieskiej Chaty z odnośnikiem do strony, gdzie można go kupić



Dziewczyny! Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowiu, już jest lepiej:)

Aniuta


31 komentarzy:

  1. świetne wnętrze! uwielbiam takie "klimaty"
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa,
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Aniutka w życiu bym nie pomyślała, że to wolne tempo. Dla mnie jesteś mistrzynią gospodarowania czasem. Taki kawał roboty w krótkim czasie, że szok. Masz gotową przepiękną kuchnię. Kredens przecudowny. Ma przepiękne dekory i szyby w drzwiczkach przezroczyste. Super. Tapeta bardzo pasuje do klimatu. Obraz idealnie zgrany z kwiatkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, aż się zaczerwieniłam:). Dużo pomógł mi mąż i siostra:)
      buziaki

      Usuń
  3. Kochana jest pięknie PIĘKNIE ZAZDROSZCZĘ BARDZO ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klimat bardzo mi się podoba ta Wasza chatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jesteś naprawdę czarodziejką... Coraz piękniej w twojej chatce... zdecydowanie moje klimaty!
    czułabym sie w niej jak w domu u siebie. Kredens boski! A tapeta piekana!!!
    Cudownie, napatrzeć się nie mogę!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemiana kuchni nadzwyczajna. Wszystko wygląda cudnie i tapeta i boazeria i podłoga. Utrzymanie białej podłogi w czystości będzie wymagało sporo pracy. Kredens jest jak z bajki, strasznie zazdroszczę. To pewne, że się napracowałaś, ale za to jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chatka pięknieje w oczach,z przyjemnością podglądam zmiany :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!!!! Nie do poznania!!!!!!!!!!!!!!!! PIĘKNIE JEST KOCHANA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam że będzie cudnie , ale że aż tak ! Ach sielsko tam i pięknie ! :) BRAWO Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej... jak inna bajka, inna rzeczywistośc...

    OdpowiedzUsuń
  11. No no przepięknie przypomina mi się dzieciństwo ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest idealnie.........jak u babci na wakacjach:) Zazdroszczę kredensu jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już czuć w Twojej kuchni wspaniały sielski klimat. Biała podłoga jest piękna, kredens pasuje tu jak ulał. Jednym słowem z chęcią posiedziałabym w takiej kuchni.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem pod wrażeniem! Stworzyłaś przytulną rustykalną kuchnię:) Cudnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny klimat :) Ja w swojej chatce na początku miałam podobnie, ta stara tapeta jest fantastyczna :))
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu wyczarowałaś śliczne miejsce:) Jak zawsze pięknie przytulnie i klimatycznie!
    Buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna ta Twoja chatka jestem pełna podziwu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ elegancko się zrobiło! Kredens bardzo pasuje do chatki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ zrobiłaś przepiękny klimacik wiejskiej chatki;)podoba mi się ;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie wiejskie klimaty ,tworzysz piękne gniazdko i bardzo mi przykro ,ale po prostu Ci zazdroszczę Aniu.
    Cudne ,niepowtarzalne miejsce!!!

    Pozdrawiam Kochana :)

    Zazdrośnica

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny Kochane, dziękuję z całego serca za każde dobre słowo, od razu mam więcej siły do dalszych prac:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna ta kuchenka! Mogłabym tam zamieszkać. Od zaraz. Już się pakuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta chatka jest coraz piękniejsza !!! Strasznie mi sie podoba i zastanawiam się w jaki sposób udało ci się tak przerobić tą podłogę , jak pozbyłaś się tego brązowego odcienia bo nie wyobrażam sobie szlifowania każdej klepki po kolei:)))

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, podłoga jest pomalowana farbą olejną matową. Z efektu jestem bardzo zadowolona:)
      pozdrawiam!

      Usuń