wtorek, 29 lipca 2014

Jeszcze raz:)



 Witajcie!

Pozwoliłam sobie raz jeszcze wrócić do tematu sesji w MM i wrzucić ujęcia mieszkanka zrobione przez profesjonalistę.

WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ WŁASNOŚCIĄ WYDAWNICTWA MURATOR SA

ZDJĘCIA M. CZECHOWICZ

STYLIZACJA J.MUSIAŁOWICZ

PUBLIKACJA MOJE MIESZKANIE 8/14

Taka sesja to bardzo ciekawe doświadczenie! Zdjęcia robione były jeszcze w styczniu, krótko przed narodzinami Julka. Trochę już się zdążyło u nas zmienić...Niektóre przedmioty zmieniły dom, niektóre zostały zastąpione przez inne:)

Prawie wszystkie ujęcia były w gazetce, nie zmieściły się zdjęcia przedpokoju i ostatnie łazienki.

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA!

Aniuta
















47 komentarzy:

  1. Aniu dziękuję jeszcze raz sobie obejrzałam zdjęcia i kilka kadrów których nie było w MM;-)
    Buziaki
    PS. tak, tak szklarenka jest już u mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami Kochana, niech Ci służy:)))
      buziolek!

      Usuń
  2. Aniu, jeszcze raz gratuluję :-) Magiczne to Twoje mieszkanko, jak juz wrócę na stałe do wa-wy to się wproszę na kawusię - koniecznie muszę je zobaczyć "live" :-) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, czekam na Ciebie:)))
      buziaki

      Usuń
  3. Witam często tu zaglądam ale nigdy nic nie pisałam ,chciałam pogratulować sesji .
    Pierwsze zdjęcie mnie urzekło ach te koronki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, zapraszam jak najczęściej, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. o jak dobrze .................mam zamiar domek na dzialce przerobić na sielski, z pewnością będe tu milion razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis kochana, wpadaj ile razy tylko zechcesz:)
      buziaki

      Usuń
  5. Przepięknie! Cóż więcej mogę napisać :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie mieszkasz :)
    Jak ogarniasz to wszystko? :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś daję radę:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Naprawde śliczna mieszkanko. A gazetkę ciągle nosze ze sobą i się oderwać od patrzenia nie mogę :).
    Bo to właśnie dzięki gazetce postanowił am zajrzeć :),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś!!! zapraszam częściej:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Mam gazetkę i podziwiam. I dziękuję...
    Zmobilizowałaś mnie, naprawiłam stare fotele, do których zabierałam się jak pies do jeża, a mój M chciał wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się przydałam:)))
      buziaki:)

      Usuń
  9. Z ogromną przyjemnością obejrzałam i w MM, i tutaj...cudowne klimaty :) Gratuluję...Podziwiam tak wyczucie smaku, jak i ogromną pracowitość :) Chętnie odwiedzam mieszkanko i chatkę :) Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam, kiedy tylko zechcesz zajrzeć:)
      uściski!

      Usuń
  10. Jeszcze raz z wielka przyjemnoscią zwiedziłam Twoje mieszkanko!!!
    Przepięknie u Ciebie!!!
    ściskam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Natalko:)
      ściskam mocno:)

      Usuń
  11. Fantastyczne masz mieszkanie :) Piękne meble i dodatki tworzą niesamowity klimat :) Gratuluje publikacji w czasopiśmie Moje Mieszkanie :) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Aniu. Już zwiedziłam Twoje kątki i dodałam:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Gratuluję ! Widziałam, piękne zdjęcia , piękne ujęcia, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Gratuluję!
    Widzę sporo skarbów, które bym Ci z przyjemnością capnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko! Niektóre rzeczy już zmieniły dom, bo często robię wyprzedaże:)
      buziaki

      Usuń
  15. Nic dodać nic ująć...Twoją sesję w M M znam już na pamięć, teraz próbuję obejrzeć wszystko po kolei, i wiesz co, czuje się tutaj cudownie, jakby stanął czas...te drobiazgi, które tak pięknie zdobią Twój dom, mnie powalają...buziaki :) cieszę się, że tu trafiłam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę Aguniu, że goszczę Cię u siebie:)))
      buziaki przesyłam!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję, Kochana!

      Usuń
  17. Jak miło było obejrzeć to jeszcze raz :) Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo , bardzo gratuluję :) Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję i zapraszam do odwiedzin:)))
      uściski!

      Usuń
  18. Tyle pięknych szczegółów, miło cieszyć nimi oczy. Wspaniale wszystko urządziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)
      przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  19. Wczoraj przeglądałam "Moje mieszkanie" i tak właśnie pomyślałam, że gdzieś już widziałam to wnętrze :)
    Gratuluję :)

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne mieszkanie i zdjęcia zwłaszcza pierwsze z Tobą , czarodziejką tych klimatów :) Gratuluję i cieszę się że umieściłaś te fotki , bo gazetka niestety poza moim zasięgiem .

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że są takie Duszyczki jak Ty bo ta świadomość jest dla mnie pocieszająca! ;)
    Bardzo klimatyczna sesja, właśnie mam gazetkę przed sobą i sobie podziwiam....

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana GRATULACJE:) Tak się miło czytało o Was z najnowszym MM, wgapiałam się w fotki i śledziłam Twoje domowe skarby:) Magicznie mieszkacie:) Pozdrawiam, iszart z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sesja - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze raz gratulacje, należy Ci się teki wyróżnienie! myślę, że to musi być fajne uczucie zobaczyć swoje mieszkanie w pismie wnętrzarskim...to takie ukoronowanie wszelkiego trudu, wysiłku, nakładu pracy, aby stworzyć fajny klimat, wnętrze ze smakiem!a propos: jak tak podglądam Twoje wnętrza to stwierdzam, ile nas łączy...zegary mamy prawie takie same, Maryjkę też wypatrzyłam, jak i maszynę Singera....wagę na wsi...pozdrawiam duchową bliźniaczkę!!!!!!!!!!!!!!!! Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam, oglądałam i zakochałam się w tych wszystkich koronkach i całym wystroju:)

    OdpowiedzUsuń