poniedziałek, 8 września 2014

Chcę to!

Witajcie!
Dzisiaj wzięły górę moje potrzeby kobieco - estetyczne:).
Zaczęłam przeglądać swoje zasoby biżuteryjne...i przyjrzałam się temu, w czym te moje skarby przechowuję...

Wyszło mi, że:

mam co najmniej trzy spore szkatułki na biżuterię, jedna jest drewniana, druga "zdekupażowana", trzecia ...uhmmm - nic ciekawego...

I tak mnie natchnęło na dekoracyjne puzderko, względnie pojemniczek:). Pokopałam w sieci i wybrałam:




39 zł


29 zł


29 zł

49zł


49zł


I teraz nie mogę się zdecydować... wszystkie mi się podobają, szczególnie ten stojak na pierścionki (no, ale to nie puzderko), więc jestem "w kropce"...
Jak myślicie? Może wybrać jedno puzderko, a o ten stojaczek poprosić męża:))).

A Wam które podoba się najbardziej?

buziaki

Aniuta

28 komentarzy:

  1. Ania ja też jestem za stojakiem, jest śliczny! A co tam miało być puzderko, a będzie co innego.. kobieta zmienną jest ;-)
    Jeśli da się namówić Maćka to jeszcze lepiej dwie pieczenie przy jednym ogniu;-D
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, mi też ten stojaczek skradł serce:)
      buziaki, Kochana!

      Usuń
  2. Wszystkie rzeczy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojak jest piękny:) i 2 Pani ,wybierz 2 ! :)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu, za podpowiedź:)

      Usuń
  4. Stojaczek cudny. A może to "nic ciekawego" udałoby Ci się własnoręcznie zmienić w coś ciekawego?
    Warto sprawę przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:). Z weną u mnie ostatnio krucho... dzieciaczki mi chorują, a ja jakoś nie mogę się zebrać...
      buziaczki!

      Usuń
  5. Kochana nr. 2 , piękne cudo, a stojak od męża [ naciągnij ] chłopa, ha ha , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, fajnie byłoby jak bym mogła wybrać dwie rzeczy:)))

      Usuń
  6. I ja stawiam na nr 2,jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, Aniu, za podpowiedź!
      ściskam:)

      Usuń
  7. Wszystkie są piękne.... ach, nie wiem na którą bym się zdecydowała!
    buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, u mnie też kiepsko z podjęciem decyzji:)))

      Usuń
  8. Dla mnie nr 1 jest naprawdę numerem 1. I ostatnie prześliczne! Ta kokarda piękna...
    Stojak korona cudo, ale ja bardzo nie lubię, jak mi się biżuteria kurzy, więc odpada. Poza tym biżuterii mam jeszcze więcej niż porcelany, więc za duży by był tam bałagan.A korona zbyt śliczna,żeby ją zawalić pierścionkami.
    Jak widzę ogólnie zachwyca nr 2, ale ja jestem dziwak jakiś, bo mnie nie powala. A nr 3 nie w moim guście.
    A Ty kochana, kup to, które Tobie skradło serce. Na szczęście każdemu podoba się to, co jemu się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ta jedyneczka jako pierwsza mnie zauroczyła:)
      buziaczki ślę:)

      Usuń
  9. wszystkie rzeczy są bardzo fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również od "pierwszego wejrzenia' spodobał się ten stojak na pierścionki:) A jeśli chodzi o puzderko to chyba wybrałabym nr 1 Koronę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no wymagania spore :) ale realne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie jestem na TAK, musisz wejść w ukłąd z mężem, bo stojak na pierścionki musisz mieć koniecznie a wiadomo, że i pudełko by się przydało :) tylko nie wiem które :)

    pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomi.asz Skarbie, że czasem czytam Twojego bloga:) ubawiłem się setnie. W każdym razie zgadzam się. Jak zawsze Kochanie. Nieźle kusicie dziewczyny :) Dzięki Kama. Weź się tylko za to nic szczególnego :)
    Buziaki
    M

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje serce skradła szkatułka nr 2 .....jest śliczna☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Stojak, bo...jest oryginalny i niespotykany...

    OdpowiedzUsuń
  16. Puzderko na 2 zdjeciu jest slodkie ;) wiec to bym wybrala ale decyzja nalezy do Ciebie;) O 2 rzecz popros meza.. Tak sie przeciez robi - wiadomo.. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie Nr 1 dominuje, niełatwy wybór, obok tyle pięknych kusi oj kusi:) Zajrzałam i podoba mi się u Ciebie.Pozwól ,że zostane na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie http://szczerepole.blogspot.com/
    ANIA

    OdpowiedzUsuń