środa, 17 września 2014

Tak jak lubię...





  


U mnie znowu szmatkowo - tak, jak lubię... haftowane obrusiki, koronki...kwiatuszkowe bluzeczki Basi (świetnie wyglądają z jeansowymi rurkami mojej księżniczki:) i moja nowa  zwiewna bluzka by Ti Mo...

Obrusiki, koronki dostałam od Uli z Zatrzymać Czas. Ula trafiła w 10!

*

Mogę już powiedzieć i nie zapeszyć - Basia coraz lepiej radzi sobie w przedszkolu. Już nie płacze przy odprowadzaniu porannym (od kiedy zaczął ją odprowadzać tatuś:))).
A Juluś zawzięcie "szuka ząbków", więc nie muszę nikogo przekonywać, że przechodzimy ciężki okres:).

Miłego wieczoru!

Aniuta


22 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie "szmatki"... Trzymam niektóre jeszcze po babci, podziurawione bidule. Zawsze w ostateczności można je przerobić na coś innego i dać im drugie życie. Lubię je bardzo dotykać. Jak wszystkie stare rzeczy zresztą. Ty też tak masz?
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent:) A ja zbieram na kupeczkę-szmateczkę i niedługo będzie gotowa do drogi;)
    Dzieci potrafią nas mile zaskoczyć, jeszcze chwilka i będzie leciała w podskokach do przedszkola.
    Ściskam mocniuto Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam nadzieję, że z moją Basieńką właśnie tak będzie:),
      ściskam mocno!

      Usuń
  3. U mnie też kilka okazów,Znoszę wciąż zwłaszcza z sh.Ściskam .Przejrżałam kilka postów wstecz i zapuszczam sie w czytanie....Ściskam -aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguniu, ja też buszuję w SH:), zapraszam do czytania!
      uściski!

      Usuń
  4. Aniu, wiesz, że też bardzo lubię takie śliczne obrusiki:) Piękne, to widać już na pierwszym zdjeciu:) Prezent naprawdę cudny:)
    Ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam. Zapraszam do odwiedzania Graciarni Szarej Sowy (szarasowa.blogspot.com)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna koleżanka :) obrusiki śliczne :) i te koronkowe wykończenia...jak u mojej babci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mogę się oprzeć pokusie zabrania do domu koroneczek, obrusików, kwiatuszków:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!
    All my best to you and your family
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję się jakbym oglądała zawartość starej komody mojej babci:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to i ja lubię !! :))) Córcia zuch dziewczyna:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Basia zmieniła nastawienie :)
    Szmatki i koronki i inne cudeńka tak samo lubisz jak ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaardzo klimatyczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, wspanialy klimat stwarzaja takie koroneczki:-)

    Pozdrowienia dzielna Kobietko:-)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantyczka z Ciebie , pozdrawiam Dusia [ nasza Nina nadal nie chętnie chodzi ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj klimacik też taki lubię;)Pozdrawiam i słoneczka dla was;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No sliczne szmatki :) Milego weekendu, usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronki mają niezaprzeczalny urok, lubię je tak, jak jest właśnie u Ciebie - bogactwo, przepych, można się w nich zanurzać :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne koronki wynalazłaś!!!

    OdpowiedzUsuń