czwartek, 23 października 2014

Zwiedzamy...



Dwór Cieszkowskich

Ja i mój trzynastolatek:)


  

Basia 





Witajcie!!!

Zimno, zimno, coraz zimniej...
Powoli przygotowuję się na wieczory długie i chłodne...Szkoda, że przy mojej trójce trudno jest usiąść z książką pod cieplutkim kocykiem:).Za to nie jestem ciągle przemarznięta ( a mam taką tendencję), bo dzieci sprawiają, że jestem w ciągłym ruchu:).

W ostatnią sobotę wybraliśmy się do skansenu w Suchej. Musieliśmy tylko trochę zmienić trasę dojazdu do naszej chatki.

Dziś krótka relacja:).

Aniuta


21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba - pięknie , klimatycznie tak jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie miejsca i takie wycieczki. Tyle cudownych i klimatycznych chat i dworków. Super! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam:))) i chłonę ten klimat:),
      buziaki ślę!

      Usuń
  3. Piękne zdjecia i cudowne klimaty.... tak zwiedzać to ja lubię!
    ściskam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały klimat! Miło popatrzeć :) a długie wieczory to już chyba nadeszły, dziś musiałam zapalić światło już o 16:30 o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi wieczorami:), przy tak pochmurnym dniu, to wieczór jest długi jak w zimie :)))
      buziaki

      Usuń
  5. jesień w Twoich fotografiach jest cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) bardzo spodobał mi się klimat i te cudne okiennice...
    :) Młody:) jakbym widziała moją Jagę:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urokliwe miejsce, lubię takie. :)
    Oj, Aniutko zgadza się! Przy trójce nie da się przysiąść na chwilę. Ale za to zmarznięcie nam nie grozi. ;))
    Całuski
    Śliczna ta Twoja księżniczka
    pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Jeszcze powiedz, że ten mężczyzna obok to Twój syn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manitko, tak, to mój najstarszy syn:),
      buziaki

      Usuń
  9. Aniu piękne kadry z tej wycieczki po skansenie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna wyprawa i jakie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci wycieczki, uwielbiam skanseny. A jeszcze bardziej stare polskie dworki. Ten dwór Cieszkowskich chętnie bym sobie przywłaszczyła.
    A studnia z pierwszego zdjęcia fantastyczna. Od dawna marzy mi się taki daszek nad moją. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna taka wyprawa rodzinna .. z dzieciakami ... Lubię oglądać takie stare dworki , skanseny , stare chałupki ... Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wycieczka super, zdjęcia piękne, ale co za cudowne miejsce! Przeurocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że to taki piękny skansen, bardzo się różni ta zabudowa od naszej na Podhalu, wręcz myślałam, że jesteście za granicą ;) ale bardzo mi się podoba, serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wycieczka. Bardzo fajnie wiedzieć o takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń