piątek, 19 lutego 2016

Po feriach...


Witajcie!!!

Akurat mam wolną chwilkę, aby usiąść przy laptopie. Ponieważ chwilka będzie raczej krótka, post też pewnie niezbyt długi mi wyjdzie:).
Kątem oka obserwuję, co mój Julek aktualnie usiłuje zbroić....

Ferie zimowe (bez tradycyjnych przejawów  zimy w postaci śniegu:))) spędziliśmy na Podlasiu, w naszej chatce.

Niestety przywiozłam tylko kilka ujęć, zrobionych któregoś wieczoru, ale chciałam się nimi podzielić. Widać tam moje różyczki urodzinowe od mamy, "akcent japoński" i głowę jelenia, która za moim sprawstwem jest obecnie neonowo - różowa (odsłona w przyszłości:))).

Miłego weekendu!!!



A.






11 komentarzy:

  1. cudowne różyczki :-)! wszystkiego naj, naj lepszego i ucałowania. ja znalazłam Twoje lusterko na sprzedaż i zastanawiałam się nad nim trochę, ale jednak nie pasuje do mojego korytarza i nowych kinkietów, więc nie pisałam :-). pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rama lustra. A firanka wprost cudna. Za głowami jeleni jakoś nie przepadam, za to za różami o każdej porze roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze nastrojowo u Ciebie Aniu:-) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. W twojej chatce zawsze nastrojowo. Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji urodzin Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I różyczki i koszyczek są bardzo w moim guście,a szpulki w tle to moja ulubiona dekoracja w pracowni:)Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ferie na półmetku...klimaty starociowe -bomba..pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wodniczko wszystkiego dobrego na urodzinki :)
    Tez jestem wodnik i dlatego tak bardzo uwielbiam Twoje klimaty Aniu :)

    Pozdrawiam cieplutko i buziole zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać ,że lustro z chęcią bym skradła, cudne !!

      Usuń
  8. Tak bajkowo:) czas stoi w miejscu, a my coraz starsze:):):) ale pamiętaj Kobieta jak wino , im starsza tym ....
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń