wtorek, 15 marca 2016

Wiosenne kolory



Witajcie!

Ostatnio też pisałam o lampie... Można by pomyśleć, że jestem maniaczką lampową, albo, że co najmniej odbiło mi na ich punkcie...Hmmmm, coś w tym jest, ale prawda jest taka, że niedługo będziemy urządzać nasz nowy dom na Podlasiu i nie mogłam się powstrzymać przed kupnem takiej kwiecistej sztuki. Lampka pochodzi z kolekcji hiszpańskiej marki Muno. Ilekroć na nią patrzę, poprawia mi się humor, nawet pomimo niechcianego już śniegu za oknem...

Moja Basia koniecznie chciała pozować w chatce, więc i ona prezentuje się na jednym ze zdjęć:). A na końcu mój jelonek, o którym wspominałam wcześniej. Ten energetyczny kolorek zawdzięcza oczywiście mojej fantazji:).


A.





  

11 komentarzy:

  1. Poproszę o zdjęcie zaświeconej lampki wieczorem :))Basieńka to już duża panna i jaka słodka w tych różowych kapciuszkach:)))
    Całuski dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, i dla Ciebie moc uścisków i buziaków!

      Usuń
  2. Lampka śliczna.Jak znajdujesz czas na to wszystko ,podziwiam Cię .Córcia jest już taka duża ,rośnie księżniczka na piękną damę ,podobna do mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia niedługo będzie miała 5 lat, sama nie wiem, kiedy to zleciało:)
      buziaczki, Uleńko!

      Usuń
  3. Ależ te dzieciaczki rosną! Lampka wielce oryginalna. A mój wzrok zatrzymał się na ślubnym zdjęciu. Babcia mojego M miała takiż welon. Czy wiesz z którego roku jest zdjęcie? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nie wiem, z którego roku jest to zdjęcie. kupiłam, bo mi się spodobało:), buziaki!!!

      Usuń
  4. lampka skradła me serce:) no i ten jelonek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ukwieconej lampy jeszcze nie widziałam. Piękna!
    ściskam wiosennie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu przesyłam Wielkanocne życzenia Zdrowych i Rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wesołych Świąt Wam życzę, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne baśniowe wnętrze :o budzi moje wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń