czwartek, 12 maja 2016

Detale i stary stolik nocny


Witajcie!

Po pracowitej majówce zaglądam na chwilkę...
Na zdjęciach kilka detali (konik z Dala, mój ukochany kinkiet z sypialni, a u Basi na łóżeczku nowe podusie z Pin - up girls:), bo przecież detale tworzą klimat domu....

Tytułowy stolik nocny to stara, metalowa szafeczka (zawsze podobały mi się we wnętrzach). Gałeczki oczywiście zmienione (kupiłam kiedyś na Westwing.pl i czekały na swoje zastosowanie:).

Jeszcze wiele pracy przed nami, ale dom powoli nabiera wymarzonego kształtu....


Miłego dnia!!!


A.








15 komentarzy:

  1. zdecydowanie Twój dom tworzą detale... każdy z duszą i klimatem... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat masz w sypialni. A ta stara szafeczka mocno przypomina mi takie szpitalne. Czyżby?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniutka jak pięknie!!!!! Gratuluję Wam pięknego nowego domu, matko my też właśnie budowę zaczynamy, i już dylemat ... jaka dachówka itp... hahahaha ale to akurat są fajne dylematy, co nie?!!!!! Czekam na więcej zdjęć z niecierpliwością!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale jest patrzeć jak dom obrasta w gustowne drobiazgi.A jak drobiazgi były wcześniej upatrzone,radość tym większa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stoliczki to pamiętam ze szpitala. Dużo szczęścia w nowym domku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Detale tworzą niesamowity klimat... Piękny stolik:)
    ściskam majowo Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafka nocna - przepiękna :) oczywiście nie przeszkadzało by mi żeby podobna do mnie trafiła :)
    I jeszcze ta rozkoszna lampka na ścianie :) mój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) U Ciebie to jakby czas się zatrzymał... pięknie
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) U Ciebie to jakby czas się zatrzymał... pięknie
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  10. detale tworzą klimat domu. u ciebie szczególnie. przeurocze te detale. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu mimo ,iż nie zostawiam śladu jestem częstym gościem na Twoim blogu .Podziwiam Cię ,tworzysz w swoim domu cudowny klimat .Miło popatrzeć na meble i detale.

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany ten stolik jest przeboski.Jak ze starego szpitala.Uwielbiam taki loft.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle klimatyczne wnetrza tworzysz w Waszym domu, widać ,że tętni życiem a nie jest tylko muzealnym obiektem....szalenie mi się podoba Twój styl taki nietuzinkowy i opierający się wszelkim trendom i modzie...

    OdpowiedzUsuń