czwartek, 9 czerwca 2016

zatrzymać czas....



Witajcie!!!


Dziś moje brzdące uchwycone razem (i nie skaczą, nie krzyczą i nie biją się, tylko siedzą). Wszystko za sprawą "Wilka i zająca" hihihi. Tło - kanapa w nowym salonie...

Nie da się ukryć, że upływający czas widać najbardziej po rosnących dzieciach:)))). Basieńka moja w lipcu skończy 5 lat, a Juluś ma już ponad 2:).

Na końcu - widoki jakie mamy tuż za ogrodzeniem:).

Do następnego razu!

P.s tapeta w salonie i kuchni to Boras Tapeter


A.







19 komentarzy:

  1. Aniu, słodziutka ta Twoja radość:)
    Aż miło na nich popatrzeć:)
    ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło mi popatrzeć na Twoje skarby - Basieńkę mam przed oczyma jak była malutka z postów ... wyrosła - słodziaki :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Rosną Ci pociechy jak na drożdżach. Nie mogę się napatrzeć na ten uśmiech Basi i Julusiowe oczka. Zdjęcia plenerowe cudne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje skarby!!! A pamiętam jak Julek się urodził, nie mogę uwierzyć, że to już dwa lata!!! Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kochana rosną, rosną... Przesyłam buziaki💙😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kochana rosną, rosną... Przesyłam buziaki💙😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana rosną, rosną... Przesyłam buziaki💙😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkasz w strasznie pięknych okolicach. Myślałam, że tylko moje się tłuką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaki niesamowite , śliczne są Twoje dzieciaczki :)
    Moja córcia też uwielbia ,,Wilka i zająca ,,
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ masz dzieciaczki podobne do siebie,od razu widać ,że to rodzeństwo....

    OdpowiedzUsuń
  11. jak te maleństwa wyrosły!! jak ten czas leci....

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, jak ten czas leci, po dzieciach to widać najlepiej! ;)
    Widoki niesamowite!
    Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kanapa bardzo pasuje do otoczenia waszego domu:)Dzieci szybko rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne dzieciaczki i świetna kanapa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciaki są naszą metryką, urocze te Twoje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne te Twoje wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieci rosną i są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń