niedziela, 9 października 2016

Królestwo Basi i Julka


Witajcie!!!

Może jeszcze ktoś tutaj zagląda... wiem, wiem, upłynęło sporo czasu od ostatniego posta....tym trudniej jest mi zacząć:).

Stało się, wyprowadziliśmy się z Warszawy. Od końca lipca mieszkamy na Podlasiu:). Dom wymaga jeszcze wykończenia poddasza. Dzieje się dużo, przyzwyczajamy się do zmian, Basia do nowego przedszkola, my do zupełnie innego życia:).

Sypialnia młodszych dzieci - Basi i Julka - została szczelnie wypełniona zabawkami i innymi dziecięcymi gadżetami:). Jest kolorowo, wesoło, a ja niezmiennie kocham dechę na podłodze.
Powoli szykujemy oddzielny pokoik dla Basi, właśnie na poddaszu.... 

No i czekamy na jeszcze jednego malucha:). Zresztą fakt ten także miał znaczący wpływ na moje zniknięcie... Czułam się baaaardzo źle. Teraz jest znacznie lepiej i mam nadzieję, że przerwy w moim blogowaniu nie będą  już tak długie:).

Ania





15 komentarzy:

  1. Zaglądam tu a jakże;)Czekałam na nowy wpis i się doczekałam.Super ta zielona tapeta przy oknie,taka bardzo vintage.Pozdrawiam jesiennie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnego potomka i nowego miejsca zamieszkania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo szczęścia na nowym miejscu. Przede wszystkim zaś zdrowia Tobie i dzieciakom. A nowemu potomkowi, żeby urodził się zdrowy i sprawiał Ci wiele radości.
    Ten stary wózeczek to moje marzenie, w podobnym woziła mnie mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dobrze, że jesteś .Gratuluję kolejnej pociechy .Pokój dzieci ślicznie urządziłaś,pastelowe kolory i dekoracje świetnie ze sobą komponują. Mam podobny wózek ,moja nie dawna zdobycz .Wkrótce pokarzę go na blogu .Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale macie wesoło :) Gratuluję coraz weselszej gromadki. Dbaj o siebie i wszystkiego dobrego :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, dziękuję za ciepłe słowa:). Tak się cieszę, że jeszcze o mnie pamiętacie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, gratuluję z całego serca!Taka wspaniała nowina!Tyle szczęścia na raz, cudownie! <3
    Życzę Ci spokojnego i szczęśliwego rozwiązania.
    Dużo miłości ślę

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE! To super wiadomość i całkowicie Cię usprawiedliwia z nieobecności :) Co do pokoiku, to super wyszedł! Lubię takie kolorowe wnętrza dla dzieci i brak udawania, że tam ciągle wszystko po szafach pochowane :) Co do przeprowadzki - podziwiam i odrobinę zazdroszczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zaglądam jak tylko mogę :-). GRATULACJE!!! Cudowne wieści! Mam nadzieję, że dalej będzie już dobrze. Nowy klimat i świeże powietrze powinien Ci służyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! To wspaniała wiadomość :)
    szczęśliwej zamianie Warszawy na Podlasie, też przysługują gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Gratuluję. Będzie u Was wesoła gromadka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zdrówka Wam życzę:)Fajnie ,że mieszkacie już na swoim:)Pokoik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw GRATULACJE...to się nazywają zmiany w życiu...życzę Wam szczęście i spełnienia wszystkiego o czym marzycie:)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudny pokoik:) A jaki śliczny miętowy wózeczek. Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie :) gdzie znalazłaś taki super wózek> ? :)

    OdpowiedzUsuń