sobota, 14 stycznia 2017

A u nas chorobowo...




Witajcie!!!


Niestety, tak jak w tytule... wszyscy w domu chorzy. Łącznie ze mną, niestety.... Dawno mnie taki wirus nie dopadł, ale dość narzekania. Wpadam na chwilkę z jednym ujęciem pomieszczenia na poddaszu, które szumnie zwiemy "pracownią":). Pomieszczenie mieści się nad gankiem wejściowym i aktualnie jest tam dość chłodno...
Po dwóch stronach zmieściły nam się takie same biurka i jeszcze jest trochę miejsca na inne drobnostki. Różowa lampa to taka moja fanaberia. Kupiłam ją dość dawno i czekała na swoją inaugurację w nowym domu.

Zaglądajcie, zapraszam, na mój instagram @aniutkowo, ponieważ staram się na bieżąco wrzucać fotki z nowego domu, chociaż bardzo bym chciała być częściej również tutaj. Zresztą bardzo się staram, ale z różnym skutkiem, niestety.... Ściskam mocno!


Ania

9 komentarzy:

  1. Aniu,życzę zdrówka! Szczególnie Ty uważaj na siebie:) Pracownia zapowiada się ciekawie,już sobie wyobrażam,jak tam szalejesz realizując pomysły!Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powrotu do zdrowia. Pracownia wygląda przemiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, Kochane! Staram się dbać o siebie:), buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka!
    Piękna pracownia, szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka a wnętrze jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce, i bardzo ale to bardzo chciałabym mieć takie :) Życzę duuuużo zdrowia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Zdrówka życzę i ściskam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bidulko...kuruj się i dbaj o siebie, bo jest Was dwoje:) a DOM piękny i inny od wszystkich dlatego tak często zaglądam do Ciebie i szanuję Cię za indywidualność, bo teraz gdzie zajrzysz to albo Pepco, albo IKEA , albo Netto...rozumiem czasami warto coś skubnąć z każdego z nich, ale jak dla mnie umiar jest najważniejszy...
    Trzymaj się ciepło i dbaj o siebie
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, Twoj styl jest niepowtarzalny. Zawsze jestem pod wrazeniem.. Duzo zdrowia zycze, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń