wtorek, 31 stycznia 2017

"Dziewczyński" pokój Basi ...



Witajcie!

Przyszedł czas na kilka ujęć z pokoju córki. Basieńka doczekała się swojego prywatnego lokum, ponieważ Leon jest w drodze, i choć na początku będzie oczywiście rezydował w naszej sypialni, to docelowo dokwaterujemy malca do Julka (na miejsce Basi).

Basia tymczasem w nowym pokoju podejmuje aktywności w formie zabawy, o spaniu tam narazie nie ma mowy:). No cóż, trzeba poczekać...

Na jednej ścianie położyłam tapetę vintage (rodem z PRL, zakupiłam stare, ale nieodpakowane rolki). Ta sama tapeta ozdabia nasz ganek wejściowy...

Pokój ładnie rozjaśniają białe deski na skosach i suficie. Reszta, jak widać, to mieszanka staroci z nowym, ale chyba jednak starocie przeważają:).
Dziś dużo zdjęć! Miłego oglądania!


Ania











17 komentarzy:

  1. Śliczne gniazdko Wam powstaje, takie klimatyczne i pełne smaczków. :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik cudo. Fantastyczna kolorystyka i piękne mebelki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pokoik. Gdybym była Basią, nie wychodziłabym z niego. Ileż tu ślicznych staroci. Ławka cudo.:)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeżu, jaki piękny. Te walizeczki, ławeczka i inne smaczki - oczu nie można oderwać. Tapeta też super. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuś kochana, ta tapeta ożywiła wspomnienia.Miałam identyczną w pokoju jak jeszcze mieszkałam z rodzicami.Wzorek był niebieski i cholernie trudno się ją kładło bo była z cieńkiego papieru😊

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak oto Królewna otrzymała swoje Królestwo:) Drobiazgi do pozazdroszczenia,każdy oglądam po 10 razy!Cudownie,że uczysz dzieci poszanowania pzredmiotów i dbałości o szczegóły:)Tylko mi szkoda,że nie mam Was blizej!Buziaków moc*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud tapeta! Skąd ją wytrzasnęłaś? Bardzo proszę o namiary bo w wakacje robimy remont i pięknie mi się wkomponuje do sypialni :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. DELIKATNE WNĘTRZE.Piękny wózeczek, boska szafa i urocze drobiazgi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje, dziewczyny, za wszystkie przemiłe slowa❤. P.s tapeta z olx.pl.

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy masz może jeszcze jakiegoś linka albo nazwę tej tapety? Przepraszam, że tak męczę ale stworzyłaś dzięki niej wspaniały klimat i mi się też taki marzy:-) Zresztą jeszcze kilka elementów tego pokoju chętnie bym Ci podprowadziła, jak choćby ten stolik-biurko albo tą szafkę, na której są książki:-)A moja córcia zakochała się w walizce pełnej zabawek:-)))) Generalnie gratuluję spójności w urządzaniu całego domu, ja mam z tym niestety problem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta tapeta nie miała żadnej konkretnej nazwy:(. Szukaj jako tapeta prl albo stara tapeta, pozdrawiam cieplutko;)

      Usuń
  11. Dzięki serdeczne, właśnie zobaczyłam Twojego nowego posta, mogłabym się do Ciebie wyprowadzić i dosłownie nic nie zmieniać:-)\ Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy pokoik..taki delikatny,pastelowy ale widać,że dziecięcy,dziewczęcy....śliczny...A ten stary wózek...mega super...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny pokoik :) W podobnym stylu chcę przerobić pokój dla moich dzieci - tylko będzie mniej "dziewczyński" bo u mnie chłopiec i dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie zaprojektowane wnętrze dla dziecka. Bardzo podoba się mi. Ten zając to jest tapeta? Ja na przykład mam fototapetę sowy w kuchni. Wygląda genialnie :D. Ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń