piątek, 10 marca 2017

Wiejska łazienka



Witajcie!

Nasza łazienka zmieniła swój wygląd (minęło kilka miesięcy od kiedy zamieszkaliśmy w nowym domu). Jak zwykle to moja wina (biję się w piersi), zmieniła mi się koncepcja:). Zachciało mi się bardziej wiejskiej łazienki....
Pierwsze migawki łazienkowe pokazywałam TU

Teraz główną rolę w tym wnętrzu gra tzw. szafa chlebowa, która całkowicie zmieniła swoje oryginalne przeznaczenie:)). Trzymamy w niej zapas ręczników i środki czystości.
Stare lustro, tapeta, brązowa komoda to takie detale, które wykorzystuję z upodobaniem. A może ktoś zauważył stary włącznik?:P

P.s. Leonek chwilowo absorbuje mnie znacząco i kilka innych zmian i projektów muszę odłożyć na później:).


Ania









18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa aranżacja. pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam też przepiękną tapetę... bardzo do mnie przemawia taka łazienka, jest przede wszystkim nietypowa, pokój - łazienka... pierwszy raz widzę taki kran, a ten włącznik to musiałam się dokładnie przyjrzeć, bo tak idealnie się wkomponował, a swoją drogą szkoda, że takich już nie tworzą, bo rozumiem, że nie tworzą, a ten jest zdobyczny? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe slowa😊. Tak, włącznik jest zdobyczny, uściski !

      Usuń
  3. Podoba mi się zmiana! Jest teraz tak klimatycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ciekawy pomysł. Szafa chlebowa to strzał w 10. Trzymajcie się wszyscy cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Małgosiu, ściskam Cię mocno!

      Usuń
  5. Witamy Leonka!
    Przelacznik zauwazylam od razu. Ladny!
    Czy okno lazienkowe da sie otworzyc? Tj.czy bateria nie przeszkadza?
    Widze, ze wanna stoi na drewnianych podporkach. Czy to wina konstrukcji wanny, ze rury sie pod nia nie mieszcza? Czy stawiajac taka wanne trzeba uwzglenic "rycie" w podlodze, jesli by miala stac bez podporek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okno tylko uchylamy:). A jeśli chodzi o mycie, to z zewnątrz:). A wanna jest naprawdę stara i nie wiem, czy nie była przystosowana do takiego podłączenia, ale rury się nie mieściły...pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. szafa chlebowa jest boska ale i komoda przyciąga uwagę, no i ta tapeta-będzie cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu mega rozwiązanie z tą szafą chlebową...Też się czaję na taką szafkę z umywalką z Ikea....A szafę chlebowa mam ale w kuchni bo łazienki nie mam takiej dużej....aż szkoda ....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Jest pięknie!
    uściski Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisze tylko jedno - przepięknie !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobną łazienkę - bardzo ją lubiłam :) na prysznicu warto założyć filtr prysznicowy z kdf, który nie tylko zadba o dobre nawilżenie skóry ale też utrzyma wannę w porządku bo filtr zatrzyma w sobie osad mineralny. Nie przepadam za zdrapywaniem kamienia z armatury więc filtr bardzo nam się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Twoje zapatrywanie na aranżacje wnętrz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna :) z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń