poniedziałek, 11 kwietnia 2016

nowy dom - nowe wnętrza c.d



 ....jeszcze kilka ujęć z naszego jeszcze niewykończonego domu...

Nie pisałam zbyt wiele na temat budowy, bo chętniej relacjonowałam Wam przyjemne pobyty w chatce. Budowa trochę czasu trwała, tym bardziej, że wszystko załatwiamy na odległość. Jeździmy oczywiście na Podlasie, kiedy tylko czas (czytaj praca, szkoła, dzieci) pozwoli.... Ale to nie to samo, jakbyśmy byli na miejscu. 

Niemniej jednak, jak pisałam wcześniej już można w tymże domu funkcjonować całkiem dobrze:). Niedługo (jak się stolarz upora), będziemy mieć drzwi i okna oprawione drewnem...

Na zdjęciach pokoik maluchów (łóżeczko Julka i Basi), jeszcze jedno ujęcie naszej sypialni i łazienka, w której główną rolę zagrała "tablicówka". Stara wanna została przeze mnie odnowiona i w tablicowej  czerni jej do twarzy:).

A.








16 komentarzy:

  1. Macie nowy dom, a co z chatką?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Was!!! Wspaniała wiadomość:) Jestem ciekawa całości:):):)
    ściskam Cie Aneczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesssamowite zestawienia tapet! A w żyrandolach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skądś znam ten moment "pomiędzy":) Ciągle jesteśmy jedną nogą tu drugą tam i ciągle coś nowego się dzieje. Będzie Wam dobrze w nowym domku, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widzę, że będzie niezwykle. Tapety i łazienka super(choć niedokończona):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra tapety! Te połączenia kolorystyczne bardzo mi się podobają! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatycznie:) I intrygująco - na przykład czarna wanna, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite połączenie tapet - REWELACJA! I fantastyczna łazienka. Tablicówka rządzi :-). A to już na stałe odfruwacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabuniu, dziękuję:))). Jeszcze tak prędko nie odfruniemy:)

      Usuń
    2. Piękne zdjęcie profilowe! Cieszę się, bo chętnie bym się spotkała, ale pewnie ciągle na wsi siedzisz :-).

      Usuń
  9. Ten stoliczek - taborecik cudowny :) A tapety i stare przedmioty uzupełniają świetnie całość

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję. bardzo się cieszę razem z tobą!!1 pewnie trochę już wam było ciasno w mieszkaniu?
    będzie pięknie. myślę, że pisma wnętrzarskie teraz dopiero ustawią się w kolejce!
    wszystko jest takie niezwykłe, tapety, oświetlenie, dobór kolorów, mebli, łazienka. ach, cudownie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ! Ja również się cieszę razem z Tobą! Jeszcze nie widziałam tak pięknego i przytulnego wnętrza. Żyję w ciasnym małym mieszkanku i już nie mogę się doczekać kiedy również zdobędę mój wymarzony domek! Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci dużo szczęścia i miłości w Twoim ślicznym domku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wygląda! Cudne połączenie starych przedmiotów z nowoczesnością :)

    OdpowiedzUsuń